Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi jógovým studiem Klid Neklid, Kristýna Nikodýmová, IČO: 05613663, se sídlem Žitomírská 498/8, 101 00, Praha 10 – Vršovice, (dále jen „Studio“) a jeho klienty.

1.2 Klient se zavazuje seznámit se s Provozním řádem studia.

2. Rezervace a platby

2.1 Rezervace na lekce nebo další akce je platná pouze po rezervaci na rezervačních stránkách Studia.

2.2 Platbu za lekci lze provést:

  • Převodem na účet Studia: 1707370018/3030
  • QR kódem (dostupným u lektora nebo na webových stránkách)
  • Poukázkami či benefitními kartami akceptovanými Studiem (např. Multisport)

2.3 Při platbě převodem je třeba uvést celé jméno rezervovaného klienta do zprávy pro příjemce.

3. Lekce

3.1 Na lekce/kurzy je potřeba přijít včas – alespoň 10 minut před jejich začátkem, maximálně 15 minut před začátkem lekce.

3.2 Pokud klient nepřijde 5 minut před začátkem lekce, jeho rezervace propadá bez nároku na vrácení peněz či výměnu za jinou lekci.

3.3 Studio nabízí různé typy lekcí a kurzů:

  • a) Otevřené 60minutové lekce
  • b) Soukromé lekce

3.4 Ceny jednotlivých lekcí a kurzů jsou uvedeny v aktuálním ceníku Studia na webových stránkách.

3.5 Lekce probíhají již od 1 účastníka. Maximální kapacita lekce je 14 osob, standardně je nastavena kapacita 12 osob.

4. Kreditový systém (permanentky)

4.1 Klient si může ve Studiu nastavit finanční kredit (permanentku), který opravňuje k výhodnějším vstupům na lekce a umožňuje jednoduchou rezervaci.

4.2 Kredit lze vložit:

  • Převodem na účet Studia
  • QR kódem

4.3 Kredit má omezenou platnost, kterou si klient může ověřit ve svém účtu v rezervačním systému.

4.4 Kredit není vratný a lze ho použít pouze na čerpání lekcí ve Studiu.

4.5 Prodloužení platnosti kreditu:

  • V případě vážných zdravotních důvodů, těhotenství nebo jiných mimořádných okolností může klient požádat o prodloužení platnosti kreditu
  • Žádost musí být podána písemně na email Studia s vysvětlením důvodu
  • Studio posuzuje každou žádost individuálně a není povinno vyhovět
  • O výsledku žádosti bude klient informován do 7 dnů

5. Storno podmínky

5.1 Jednotlivé lekce:

  • Rezervaci lze zrušit nejpozději 8 hodin před začátkem lekce bez storno poplatku
  • Při pozdějším zrušení nebo nedostavení se na lekci bude její cena odečtena z kreditu nebo účtována v plné výši

5.2 Soukromé lekce:

  • Lze stornovat do 24 hodin před lekcí bez poplatku
  • Při zrušení méně než 24 hodin před lekcí bude účtována celá částka

5.3 Zrušení lekce ze strany Studia:

  • Studio si vyhrazuje právo zrušit lekci z provozních nebo jiných důvodů
  • V takovém případě bude klient informován s předstihem a kredit mu bude vrácen nebo může být použit na jinou lekci

6. Odpovědnost

6.1 Studio nenese odpovědnost za přinesené oblečení, cenné věci a peníze návštěvníka.

6.2 Klient cvičí na vlastní zodpovědnost. Studio neodpovídá za zdravotní stav klienta ani za případné úrazy během lekcí.

6.3 Klient je povinen informovat lektora o svém aktuálním zdravotním stavu, zejména o případných omezeních, zraněních, operacích, bolestech nebo těhotenství.

6.4 Klient cvičí na vlastní nebezpečí a zodpovědnost. Studio neodpovídá za žádné úrazy, zranění nebo zdravotní komplikace vzniklé v souvislosti s cvičením.

6.5 Studio se zříká odpovědnosti při zásahu vyšší moci nebo dopravních komplikacích.

7. Speciální ustanovení

7.1 Těhotenství:

  • Začít s klasickou jógou v průběhu těhotenství se nedoporučuje
  • Pro těhotné je určena speciální Těhotenská (Gravid) jóga
  • Účast těhotných žen na běžných lekcích je pouze po konzultaci s lékařem a na vlastní odpovědnost

7.2 Benefitní karty (Multisport a další):

  • Studio může umožňovat vstup na benefitní karty na skupinové lekce
  • Podmínky využití benefitních kart stanoví Studio individuálně
  • Aktuální informace o akceptovaných kartách jsou k dispozici na webových stránkách Studia

7.3 Dárkové poukazy:

  • Studio nabízí dárkové poukazy v jakékoli hodnotě
  • Dárkové poukazy lze zakoupit po dohodě se Studiem a jsou k vyzvednutí ve studiu po uhrazení
  • Platnost dárkového poukazu je uvedena na poukazu
  • Dárkové poukazy jsou přenositelné na jinou osobu
  • Nevyčerpaná hodnota dárkového poukazu po uplynutí doby platnosti propadá

7.4 Workshopy, retreaty a speciální akce:

  • Studio pořádá workshopy, retreaty a další speciální akce
  • Podmínky účasti, storno podmínky a platební podmínky jsou stanoveny individuálně u každé akce
  • Informace jsou vždy uvedeny v popisu dané akce

8. Ochrana osobních údajů a komunikace

8.1 Klient bere na vědomí, že Studio zpracovává jeho osobní údaje v souladu s nařízením GDPR.

8.2 Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je k dispozici na webových stránkách Studia.

8.3 V prostorách Studia je instalován kamerový systém z bezpečnostních důvodů. Vstupem do Studia klient souhlasí s pořizováním kamerového záznamu.

8.4 Komunikace mezi Studiem a klienty:

  • Studio komunikuje s klienty primárně prostřednictvímemailu a rezervačního systému Reservio
  • V naléhavých a pohotovostních případech může Studio kontaktovat klientytelefonicky (voláním nebo SMS)
  • Klient souhlasí s tím, že Studio může použít poskytnuté kontaktní údaje pro komunikaci týkající se lekcí, změn v rozvrhu a důležitých informací
  • Newsletter a marketingové zprávy jsou zasílány pouze s výslovným souhlasem klienta

9. Reklamace a stížnosti

9.1 Podání reklamace:

  • Klient má právo reklamovat poskytnuté služby, pokud nesplňují očekávanou kvalitu
  • Reklamace musí být podána písemně na email Studia:kristyna@klidneklid.cz
  • Reklamace by měla obsahovat: jméno klienta, datum a čas lekce, důvod reklamace a požadované řešení

9.2 Vyřízení reklamace:

  • Studio se zavazuje odpovědět na reklamaci do14 dnů od jejího doručení
  • Studio posoudí oprávněnost reklamace a navrhne řešení (vrácení kreditu, náhradní lekce, omluva apod.)

9.3 Oprávněné důvody reklamace:

  • Lektor se nedostavil na lekci bez předchozího oznámení
  • Lekce byla výrazně zkrácena bez objektivního důvodu
  • Studio bylo zavřené v době plánované lekce
  • Závažné nedostatky v kvalitě výuky nebo chování lektora

9.4 Neoprávněné reklamace:

  • Klient se nedostavil na lekci (není důvodem pro reklamaci)
  • Subjektivní nespokojenost se stylem výuky (pokud lektor postupoval profesionálně)
  • Změny v rozvrhu oznámené s dostatečným předstihem

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto VOP jsou platné a účinné od 8. října 2025.

10.2 Studio si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit. O změně VOP bude klient informován na webových stránkách Studia.

10.3 Rezervací a nákupem lekce klient souhlasí s těmito obchodními podmínkami a s Provozním řádem Studia.

10.4 Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na webových stránkách Studia.

10.5 V případě sporů se strany zavazují hledat smírné řešení. Pokud k dohodě nedojde, jsou spory příslušné řešit obecné soudy České republiky.

Provozovatel:
Klid Neklid jógové studio
Kristýna Nikodýmová
IČ: 05613663
Sídlo: Žitomírská 498/8, 101 00, Praha 10 – Vršovice
Studio: Moravská 36, Praha 2
Email: kristyna@klidneklid.cz
Telefon: +420 702 851 311